Thursday, February 4, 2010

Sixten v Krasu


Nasadil jsem azimut a sel jsem. Do cesty se mi pripletla akorat lesni skolka a nemel jsem to srdce valcovat malinky stromky. Obehl jsem ji tedy pokazde z jine strany. Ostatni je disturbance - stejny stopy ve snehu a ruzny satelitni prijem (odrazy apod.). Sel jsem tam a zpet, mel jsem chut na tatarak, ale U jelena meli zavreno, proto vyskovy profil jako motyl. Psi v tom pocasi odmitli nastoupit do auta, tak jsem je nechal doma. Nebo jim mozna prislo divny, ze jsem taky nastupoval do auta kufrem (zamrzly zamky). Jak se meri vyska snehove pokryvky ve svahu? V kolmym smeru k podlozce treba 30 cm, pri stoupani ale i po pas.








2 comments:

  1. suverenne nejbarevnejsi tratovy profil :) Props!

    ReplyDelete
  2. Obcas byl ten smer zpatky obtiznejsi. Treba u Ochozsky jeskyne jsem tam nastupoval po vyvracenym stromu ze a na skalu. Dolu to rozhodne lip. A zase mezi morenovyma sutrama pod snehem to bylo jistejsi nahoru. Dolu se mi propadaly nohy snehem do děr a zasekavaly nozicky. Aha, takze cesta zpatky byla obtiznejsi.

    ReplyDelete