Sunday, May 10, 2009

Cinques gares du Paris

Na Windguru.cz jsem už ráno checknul počasí. Po celodenní šichtě na prezentaci jsem se ve 20H30 vybral z domu k běhu. Hned začalo, přesně podle předpovědi, příjemně lehce pršet. Na kole jsem dojel k velib.fr stanici u Invalidovny, kde byl můj start i cíl. Odtud pak kolečko přes pět pařížských nádraží - Gare St.Lazare, Gare du Nord, Dare de l'Est, Gare de Lyon et Gare d'Austerlitz. Deštík držel, tak uvidíme, jestli jsem cestou zpět domů na kole neprofoukl.

Jirko, vymysli nám nějakej férovej přepočet vzdálenosti a převýšení, ať už můžem soutěžit. Blíží se zkouškový, tak ať během něj zas neválíme šunky.


1 comment:

  1. Respect... my tu mame uz od rana docela prutrz...kdyby nekdo vybehnul, tak ho to stahne az do Vltavy.

    Looking forward!

    J<

    ReplyDelete