Monday, May 11, 2009

večerní výběh

Bez Djádji, bez peněz, bez posměváčků,, není co dělat, tak přidávám večerní výběh (za 2 týdny běžím závody OB ve sprintu):

2km k trati - 33krát 50m atletický prvky - 2km dom.



PS: konečně jsem pochopil Langrangovy multiplikátory

nejprve je ale nutné pochopit, že gradient je vždy kolmý na tečnu vrstevnice, což je tuším zde:
http://www.academicearth.org/lectures/the-chain-rule

a od toho je pak již kousek k Lagrangovým multikulti:
http://www.academicearth.org/lectures/maxima-and-minima

Pozdě, ale přece.

2 comments:

  1. Už jsem se lekl žes zapomněl (na labels). V

    ReplyDelete
  2. původně jo, ale pak jsem si řečetl zpověď Agáty o jejích milencích a nedalo mi to. Jinak s tím přepoštem, dle mě jsem ho navrhl špatně, ten koeficient by měl bejt 3, řekl bych, že 4 je moc.

    Obecně se dá započítávat i kolo a lyže (no, ty asi teď ne), kdy kolo se dělí 3mi a lyže 2ma (měl by se dělit čas zátěže, ale pro účely postačí kilometráž). Tedy 60km na kole je jak 20 běh.

    ReplyDelete