Sunday, April 12, 2009

Kam s kolem...?

goeie dag,

za oknem pomalu zacina leto, coz znamena ze mam stale vetsi cukani privest si do Prahy kolo... No jo, ale zakonite vyvstava Nerudovska otazka, tedy "Kam s nim?". Jednota neni moc cyklo-friendly, hlavne od te doby co se brloh 411 zmenil na pseudoposilovnu....

...chce to proste zmenu. Neminim nechavat kolo u snidarny - to je na muj vkus trochu moc exponovane. Zajdu tedy na ubytovaci kancl, jestli by se nedalo nekde vyclenit misto na stojan.

A ted prichazi muj apel - napada vas nejake prijatelne misto? Nejrozumnejsi mi zatim prijde ten dvorek na ktery se kouka z telocvicny. Ted jsou tam nejaky popelnice a pristresky, tak by to snad nemusel byt takovy problem. Navic je to docela hezky kryty a nikdo tam moc neleze. Poud ale vite o lepsim umisteni, tak sem s nim, driv nez se moje lina malickost vypravi na valecnou stezku.

J<



^^ Vojtastyle ^^

2 comments:

  1. tak k těm popelnicim na dvorek jsem si chtěl kolo dávat taky, ale paní mi vysvětlila, že prej přijedou popeláři, vezmou popelnice, do nich hodí kolo, aby to nikdo neviděl, a jedou pryč..
    takže opatrně

    ReplyDelete
  2. wow, to mne nenapadlo... dik za pripominku. I kdyz, zamek by to mohl jistit...

    ReplyDelete