Friday, April 17, 2009

Pro Pařížský touristy

Večer už mi bylo nanic, přes den jsem si ani písničku nezazpíval, vydal jsem se na běh. Normálně si teda radši něco zapěju, běhání mě neba. Děsně po tom potom bolí nohy a su přitom celej ufuněnej. Jó, něco jinýho by bylo třeba na bicyklu. Konalo se tedy z čistého nebe asi po roce, naposledy jsem běhal asi vloni s Marou na Vítkov. Zítra as iBudu plakat, že mě bolí haksny. Trať.


Za povšimnutí na výškovém profilu stojí schody z nábřeží k Eiffelovce hned za druhým kilometrem, nejvyšší bod celé trasy leží na Severním nádraží (km 9,75). Do této elevace se dostalo zákeřným táhlým pětikilometrovým stoupáním.


Dokumentace k trati nahoře, (oldschool) pro případ, že mapmyrun zavřou krám, dole zase interaktivní mapička.



Teď podpořím českou ID a naliju si Becherovky, příští dva dny se po mě neshánějte, nevylízám z postele kvůli ounavě.

4 comments:

  1. JE 17/04/2009, 1H31 rano. Prohlizim si svoje nohy. Mam tam jeden puchejř na šlapce (proto ten label "Porr"). Starý jizvy na kolenách zbělely a vystouply, začínám vypadat konečně jak krokodýl Dundie. Jenže já chtěl dycky bejt jak Čak. Čak Moris. Áchdžáchdžchdž (citoslovný popis ladnosti jeho pohybů, ne žádná modlitba). Zdarec. V

    ReplyDelete
  2. Dobrý ráno. Běhání mi spravilo náladu. Mám prázdniny, přece je celý neprospím. Snídám a dívím se, že jen málo lidí, jestli sotva někdo, hledalo v googlu klíčová slova. Hned bych běžel zas,kdyby to nedopadlo, jak jsem psal večer. Otlaků mám víc, ale všechny jenom na jedné noze, asi jsem špatně zašněroval. V

    ReplyDelete
  3. zdravim , jak to bylo s obecenstvem ? plny spaliry ci liduprazdno ? Jses na fotkach ?

    ReplyDelete
  4. Ahoj, tak snad jsem někomu vběhl do záběru, i když v noci se už tolik nefotí, lidi se schovávaj. Naopak jsou tu místa, kde rychle prostě musíš běžet. K tomu nebýt moc drzej, a proto se koukat jen na svoje špičky bot, tím se vyhneš překážkám. A odsejpá to. V

    ReplyDelete